tirsdag 27. mars 2012

Tulipanvase med flere bruksområder


Jeg simpelthen ELSKER produktene til Iittala. De er fantastisk flinke til å produsere flotte artikler i farget glass og nydelig porselen og jeg samler på mange av seriene. Gøy å invistere i ting som er varige og har et klassisk uttrykk. Dessuten trenger man ikke bruke tingene til det de i utgangspunktet er tiltenkt.
En tulipanvase må på ingen måte brukes til tulipaner. Litt lecakuler i bunn, og vips fungerer den utmerket som potte for en grønn plante. Smart, ikke sant?

1 kommentar:

  1. jeg tror jeg må overtale hun her hjemme til å kjøpe en slik vase for et av gavekortene sine hehehehe.. JA jeg skal lære deg å hekle, og en hemmelighet? Jeg er kjempe utålmodig selv, derfor hekler jeg ofte ting som er fort ferdig hehehehehe... SÅ dette skal vi få til .. klem

    SvarSlett